ေဇာ္လင္းထြဋ္
==============================
ျပည္တြင္း ေရေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးပိုင္ အလုံသေဘၤာက်င္း ေနရာတြင္ နိုင္ငံတကာ အဆင့္မီဆိပ္ကမ္း တစ္ခု ကို ဘီအိုတီ စနစ္ျဖင့္လုပ္ ကိုင္ခြင့္ျပဳလိုက္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္းျမန္မာ့ ဆိမ္းကမ္းအာဏာ ပိုင္မွ သိရ သည္။
ထိုအလုံ သေဘၤာက်င္း ေနရာကိုဘီအိုတီ စနစ္ျဖင့္တည္ေဆာက္ လုပ္ပိုင္ခြင့္ကိုျမန္မာ့ျမန္မာ့ အဏၰဝါ စြမ္းအား ရွင္ အုပ္စု ကုမၸဏီ လီမိတက္ကရရွိထားေၾကာင္း သိရသည္။
''ဒီအလုံ သေဘၤာက်င္းေျမေနရာ ကကၽြန္ ေတာ္တို႔ျမန္မာ့ဆိမ္းကမ္းအာဏာ ပိုင္ကပိုင္ဆိုင္တာ ျဖစ္ပါတယ္ ။ဒါေၾကာင့္ ဘီအိုတီစနစ္နဲ႔ ဆိမ္းကမ္း တည္ေဆာက္ခြင့္ျပဳလိုက္တာျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလုပ္ပိုင္ ခြင့္ရရွိတဲ့ ကုမၸဏီ အေနနဲ႔ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျမန္မာ့ဆိမ္းကမ္း အာဏာပိုင္ ကိုေျမအသုံးျပဳခ ပရီမီ ယမ္ေၾကး နဲ႔ ႏွစ္စဥ္ဝင္ေငြ ကို လည္ရာခိုင္ႏႈန္းနဲ႔ေပးရမွာ ျဖစ္ပါတယ္'' ဟုျမန္မာ့ဆိမ္ကမ္း အာဏာပိုင္ မွ အေထြ ေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးေက်ာ္ျမင့္ကေျပာသည္။
ယင္းသို႔ေျပာင္းလဲ တည္ေဆာက္မႈေၾကာင့္ အလုံသေဘၤာက်င္းအား ဒဂုံဆိပ္ကမ္းၿမိဳ႕နယ္ တြင္ျမန္မာ့ သေဘၤာက်င္း ကလက္ရွိအေနအထား အတိုင္းေခတ္မွီ သေဘၤာက်င္း တစ္ခုျပန္လည္ တည္ေဆာက္ေပး သြား မည္ျဖစ္သည္။ ''ကၽြန္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ သေဘၤာက်င္းကို လက္ရွိပုံစံ အတိုင္းေျပာင္း ေရြ႕တည္ေဆာက္ ေပးသြား မွာပါ။ အရင္ ဒီဇိုင္းမ်ိဳး မဟုတ္ေတာ့ပဲေခတ္မွီပုံစံနဲ႔တည္ ေဆာက္ေပးမွာပါ''ဟုယင္းကေျပာသည္။
အလုံ သေဘာကၤ်င္း ကို ျမန္မာ့ အဏၰဝါစြမ္း အားရွင္အုပ္စုအေနႏွင့္ နိုင္ငံတကာ အဆင့္မီဆိမ္ကမ္း တည္ ေဆာက္မႈ အတြက္ျမန္မာ့ ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္ အားေျမတစ္ဧက လၽွင္က်ပ္ခုႏွစ္ သန္းႏႈန္းျဖင့္ ၄၈.၀၇ ဧက အတြက္က်ပ္၃၃၆.၄၉ရသန္းကိုေျမအသုံးခ်ပရီမီယံ ေၾကးအျဖစ္ေပးရမည္ျဖစ္သည္။
ထို႔အျပင္ ဆိပ္ကမ္း မွႏွစ္စဥ္ဝင္ေငြစုစုေပါင္း မွပထမႏွစ္မွဆယ္ႏွစ္ အတြင္းေျခာက္ရာခိုင္ႏႈန္း၊ဆယ္ ႏွစ္မွ အႏွစ္ ႏွစ္ဆယ္အတြင္း၁၂ ရာခိုင္းႏႈန္း၊၂၁ႏွစ္မွ၂၅ ႏွစ္အထိ၁၈ရာခိုင္ႏႈန္း ၊၂၆ႏွစ္မွ ၃ဝႏွစ္ အထက္ အထိ ၂ဝရာခိုင္ႏႈန္း ကိုျမန္မာ ဆိမ္ကမ္း အာဏာပိုင္ ကိုႏွစ္စဥ္ ေပးေဆာင္ ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရ သည္။
အဆိုပါ အလုံသေဘၤာက်င္း ေနရာတြင္ဘီအိုတီစနစ္ျဖင့္ ဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ခြင့္လက္မွတ္ေရး ထိုပြဲ ကို ဩဂုတ္လ(၄) ရက္ေန႔တြင္ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိဆီဒိုးနား ဟိုတယ္တြင္ က်င္းပခဲ့သည္။
ထိုအလုံ သေဘၤာက်င္း ေနရာကိုဘီအိုတီ စနစ္ျဖင့္တည္ေဆာက္ လုပ္ပိုင္ခြင့္ကိုျမန္မာ့ျမန္မာ
''ဒီအလုံ သေဘၤာက်င္းေျမေနရာ ကကၽြန္ ေတာ္တို႔ျမန္မာ့ဆိမ္းကမ္းအာဏာ ပိုင္ကပိုင္ဆိုင္တာ ျဖစ္ပါတယ္ ။ဒါေၾကာင့္ ဘီအိုတီစနစ္နဲ႔ ဆိမ္းကမ္း တည္ေဆာက္ခြင့္ျပဳလိုက္တာျဖစ္ပါတ
ယင္းသို႔ေျပာင္းလဲ တည္ေဆာက္မႈေၾကာင့္ အလုံသေဘၤာက်င္းအား ဒဂုံဆိပ္ကမ္းၿမိဳ႕နယ္ တြင္ျမန္မာ့ သေဘၤာက်င္း ကလက္ရွိအေနအထား အတိုင္းေခတ္မွီ သေဘၤာက်င္း တစ္ခုျပန္လည္ တည္ေဆာက္ေပး သြား မည္ျဖစ္သည္။ ''ကၽြန္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ သေဘၤာက်င္းကို လက္ရွိပုံစံ အတိုင္းေျပာင္း ေရြ႕တည္ေဆာက္ ေပးသြား မွာပါ။ အရင္ ဒီဇိုင္းမ်ိဳး မဟုတ္ေတာ့ပဲေခတ္မွီပုံစံနဲ႔တည္ ေဆာက္ေပးမွာပါ''ဟုယင္းကေျပာသည္။
အလုံ သေဘာကၤ်င္း ကို ျမန္မာ့ အဏၰဝါစြမ္း အားရွင္အုပ္စုအေနႏွင့္ နိုင္ငံတကာ အဆင့္မီဆိမ္ကမ္း တည္ ေဆာက္မႈ အတြက္ျမန္မာ့ ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္ အားေျမတစ္ဧက လၽွင္က်ပ္ခုႏွစ္ သန္းႏႈန္းျဖင့္ ၄၈.၀၇ ဧက အတြက္က်ပ္၃၃၆.၄၉ရသန္းကိုေျမအသုံ
ထို႔အျပင္ ဆိပ္ကမ္း မွႏွစ္စဥ္ဝင္ေငြစုစုေပါင္း မွပထမႏွစ္မွဆယ္ႏွစ္ အတြင္းေျခာက္ရာခိုင္ႏႈန္း၊ဆယ္ ႏွစ္မွ အႏွစ္ ႏွစ္ဆယ္အတြင္း၁၂ ရာခိုင္းႏႈန္း၊၂၁ႏွစ္မွ၂၅ ႏွစ္အထိ၁၈ရာခိုင္ႏႈန္း ၊၂၆ႏွစ္မွ ၃ဝႏွစ္ အထက္ အထိ ၂ဝရာခိုင္ႏႈန္း ကိုျမန္မာ ဆိမ္ကမ္း အာဏာပိုင္ ကိုႏွစ္စဥ္ ေပးေဆာင္ ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရ သည္။
အဆိုပါ အလုံသေဘၤာက်င္း ေနရာတြင္ဘီအိုတီစနစ္ျဖင့္ ဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ခြင့္လက္မွတ္ေရး ထိုပြဲ ကို ဩဂုတ္လ(၄) ရက္ေန႔တြင္ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိဆီဒို
By Yangon Media Group
No comments:
Post a Comment