”အဆင့္ ၁ မွာ က်ပ္သန္း ၄ဝဝ ကို အသံုးျပဳသြားမယ္”ဟု ၄င္းက ေျပာသည္။ ၿမိဳ႕ပတ္ရထား အဆင့္ျမႇင့္တင္ ရာတြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ၏ အကူအညီေပး မႈမ်ား ေနာက္ပိုင္းတြင္ရွိ လာမည္ ျဖစ္ေသာ္လည္း အကူအညီမရမီစပ္ ၾကားမီးရထားပိုင္ေငြေၾကးျဖင့္ ဦးစြာ ေဆာင္ရြက္ရျခင္းျဖစ္သည္ဟု ၄င္း က ဆက္လက္ေျပာသည္။ အဆင့္ ခ်င္းအလိုက္ ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားအဆင့္ျမႇင့္မႈတြင္ ရထားလမ္း ပိုင္းမ်ား ျပဳျပင္ ထိန္းသိမ္းမႈ ေဆာင္ ရြက္ျခင္း၊ တြဲဆိုင္းမ်ား သစ္လြင္ေအာင္ ေဆာင္ ရြက္ ျခင္း၊ ထုိင္ခံုမ်ား အဆင့္မီတပ္ ဆင္ျခင္း ကိစၥရပ္မ်ား ပါ ဝင္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထားမွ သိရသည္။ ”အခု ဇာသျပင္မွာ တြဲဆိုင္း ေတြ ပို႔ထားၿပီး အႀကီးစားျပဳျပင္ ေနပါတယ္။ အေသးစားကိစၥရပ္ေတြ ေတာ့ ရန္ကုန္မွာပဲလုပ္ေနပါတယ္” ဟု ျမန္မာ့မီးရထားမွ တာဝန္ရွိသူ က ေျပာ သည္။ တစ္ေန႔လွ်င္ လူတစ္သိန္းခန္႔ စီးနင္းေနသည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထား အား သမၼတ၏ အ လ်င္အ ျမန္ေဖာ္ေဆာင္ရမည့္လမ္းၫႊန္မႈအရ ယခုကဲ့ သု႔ိ ေဆာင္ရြက္ရျခင္း ျဖစ္ သည္ဟု ၄င္းကထပ္မံေျပာသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ပတ္ရထား ေျပးဆြဲ ေရးလုပ္ငန္းကို တုိင္းရ င္းသားလုပ္ ငန္းရွင္မ်ားထံသို႔ လႊဲအပ္ရန္ ျမန္မာ့ မီးရထားမွ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ေသာ္လည္း ကုမၸဏီမ်ားမွ လုပ္ကိုင္ႏုိင္ရန္ ေဆြး ေႏြးညႇိႏႈိင္းဆဲအဆင့္တြင္သာ ရွိေန ေသးေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
By AF Ijournal
No comments:
Post a Comment