Tuesday 11 September 2012
ဟံသာ၀တီေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းမ်ား ၂၀၁၃ ခုႏႇစ္တြင္ စတင္မည္
ဟံသာ၀တီေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းမ်ားအား ၂၀၁၃ခုႏႇစ္တြင္ စတင္ႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးဥာဏ္ထြန္းေအာင္က စက္တင္ဘာလ
၅ရက္ေန႔က ေနျပည္ေတာ္တြင္ ျပဳလုပ္ခဲ့သည့္ ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးက႑ ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး အမ်ဳိးသားအဆင့္ အလုပ္႐ံုေဆြးေႏြးပြဲတြင္ ေျပာၾကားခဲ့ပသည္။
"ရန္ကုန္ေလဆိပ္နဲ႔ မႏၲေလးေလဆိပ္မႇာ ခရီးသည္၀င္ေရာက္မႈ ႏႇစ္စဥ္တိုးတက္လ်က္ရႇိပါတယ္။ ခုခ်ိန္မႇာ ျမန္မာႏိုင္ငံကို လာခ်င္တဲ့ ခရီးသြားဧည့္သည္ေတြ အမ်ားအျပား ရႇိေနတာေၾကာင့္ ေလေၾကာင္းသယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရးေစ်းကြက္မႇာ ေစ်း ကြက္ခ်ဲ႕ထြင္စရာ မလိုေအာင္ကို အေျခအေနေကာင္းေနပါတယ္။ တိုးတက္မ်ားျပားလာတဲ့ ခရီးသည္ေတြနဲ႔ လံုေလာက္မႈရႇိမယ့္ ေလဆိပ္သစ္တည္ေဆာက္ဖုိ႔ မျဖစ္မေန လိုအပ္လာခ်ိန္မႇာ ဟံသာ၀တီေလဆိပ္ကို တည္ေဆာက္ဖို႔ စီစဥ္ခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဟံသာ၀တီေလဆိပ္ တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းေတြကိုလည္း ၂၀၁၃ႏႇစ္မႇာ စတင္ႏိုင္ေတာ့မႇာပါ'ဟု ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးဥာဏ္ထြန္းေအာင္က ေျပာပါသည္။
ဟံသာ၀တီေလယာဥ္ကြင္းသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မႇ မိုင္ ၅၀ကြာ ေ၀းၿပီး၊ ပဲခူးၿမိဳ႕၏ အေနာက္ဘက္ ၂ မိုင္ အကြာတြင္ တည္ရႇိသည္။ ယင္းေနရာတြင္ ကိုရီးယားႏိုင္ငံ Archon & Interregional Inv estment Limited မႇ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလ ယာဥ္ကြင္းႏႇင့္ ေလဆိပ္တည္ေဆာက္ေရးအတြက္ ၁၉၉၄ ခုႏႇစ္ မတ္လ ၂၁ရက္ေန႔က လုပ္ငန္းမ်ားေဆာင္ရြက္ႏိုင္ရန္ ပႏၷက္တင္အခမ္းအနား ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး၊ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းမ်ား ရပ္ဆိုင္းသြားခဲ့ရေၾကာင္း သိရ သည္။
ဟံသာ၀တီအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္တည္ေဆာက္ႏိုင္ရန္ အႀကိဳအရည္အခ်င္း စစ္ေဆးသည့္အဖဲြ႔၊ တင္ဒါစိစစ္ေရးအဖဲြ႕၊ တင္ဒါေရြးခ်ယ္သည့္အဖဲြ႔ဟူ၍ လုပ္ငန္းအဖဲြ႔သံုးဖဲြ႔အား ဖဲြ႔စည္းလုပ္ေဆာင္လ်က္ရႇိသည္။
ဟံသာ၀တီေလဆိပ္အား ပထမအဆင့္အေနျဖင့္ ခရီးသည္ ၁၀သန္း အသံုးျပဳႏိုင္မည့္ ဒီဇိုင္းပံုစံအား အေကာင္အထည္ေဖာ္သြားမည္ဟု သိရသည္။ ထို႔ျပင္ ခရီးသည္ ၀င္ေရာက္မႈေပၚမူတည္၍ ေျပးလမ္းႏႇင့္ ေလဆိပ္အေဆာက္အံုမ်ား ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕တည္ေဆာက္သြားမည္ ဟု သတင္းရရႇိပါသည္။
လက္ရႇိအခ်ိန္၌ ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္တြင္ ခရီးသည္၀င္ေရာက္မႈႏႈန္း ပံုမႇန္တိုးတက္လ်က္ရႇိရာ လက္ရႇိႏႈန္းအတိုင္း ဆက္လက္တိုးတက္မည္ဆိုပါက ၂၀၁၂ခုႏႇစ္ အကုန္တြင္ ခရီးသည္ လက္ခံႏိုင္သည့္ ပမာဏအားေက်ာ္ လြန္သြားမည္ျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။
ရန္ကုန္ေလဆိပ္သည္ လာမည့္သံုးႏႇစ္အၾကာတြင္ ခရီးသည္ ၀င္ထြက္မႈမႇာ ၈သန္းအထိ တိုးတက္လာခ်ိန္တြင္ ဟံသာ၀တီေလဆိပ္အား စတင္အသံုးျပဳႏိုင္ရန္ တည္ေဆာက္သြားမည္ဟု သိရသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ဟံသာ၀တီေလဆိပ္အား ဒီဇိုင္းေရးဆဲြရာတြင္ ပထမအဆင့္ ခရီးသည္ ၁၀ သန္းအတြက္ ေျပးလမ္းတစ္ခုႏႇင့္ ေလဆိပ္အေဆာက္အအံုကို ပထမတစ္ျခမ္းတြင္ ေဆာက္လုပ္ရန္ေရးဆဲြခဲ့သည္။ ခရီးသည္၀င္ထြက္သြားလာမႈ ၁၅သန္းအထိ တိုးတက္မ်ားျပားလာခဲ့လွ်င္ ဒုတိယအဆင့္အေနျဖင့္ ေျပးလမ္းတစ္ခုႏႇင့္ ေလဆိပ္အေဆာက္အအံုကို ေနာက္ထပ္တစ္ျခမ္းတြင္ ထပ္မံေဆာက္လုပ္ သြားမည္ျဖစ္သည္။ ထို႔အျပင္ ေနာက္ထပ္ ၁၀ ႏႇစ္ၾကာ ျမင့္ခ်ိန္တြင္ ခရီးသည္အေနအထားမႇာ ၂၅သန္းအထိ တိုးတက္မ်ား ျပားလာခဲ့ပါက ေျပးလမ္းႏႇင့္ ေလ ဆိပ္အေဆာက္အအံုမ်ား ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ေဆာက္လုပ္သြားရန္ ဒီဇိုင္းမ်ားေရးဆဲြထားသည္ဟု သိရသည္။
By Eleven Media Group
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment