Monday 8 October 2012

လက္ရွိအေျခအေနသည္ အားလံုးေကာင္းသည့္အေျခေနမဟုတ္ ေသးဟု ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ေျပာ


"ႏုိင္ငံရဲ႕လိုအပ္ခ်က္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ကေတာ့ ကၽြန္မအၿမဲတမ္းေျပာခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ဟာ ဒီမုိကေရစီရေသးတဲ့ႏုိင္ငံမဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္မတို႔ ႏုိင္ငံရဲ႔ စနစ္က
ဒီမုိကေရစီစနစ္လို႔ေျပာလို႔မရေသးပါဘူး။ လက္ရွိအေျခအေနအရ ဒီမုိကေရစီလမ္းကို ေလွ်ာက္ႏုိင္တဲ့အေျခအေနေရာက္လာတယ္ဆုိတာကို ရွင္းျပဖို႔သြားတာပါ။ ဒီမုိကေရစီ လမ္းစကိုေရာက္တယ္ဆုိတာဟာ ျဖဴးေျဖာင့္ေနတဲ့လမ္း မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္မတို႔ကိုယ္တုိင္ ေဖာက္ယူရမယ့္လမ္းပါ။ ကၽြန္မတို႔ကိုယ္တုိင္ဆုိတာ ဘယ္သူေတြလဲဆုိေတာ့ အဓိကကေတာ့ ျပည္သူလူထုပဲ။ ျပည္သူလူထုနဲ႔ ကၽြန္မတို႔ အၿမဲလက္တဲြလုပ္ကိုင္ခဲ့တဲ့ ဒီမုိကေရစီအင္အားစုေတြ ေဖာက္ယူရမယ့္လမ္းျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလုိေျပာလို႔ အစုိးရကေရာလို႔ တခ်ဳိ႕ကေမးလိမ့္မယ္။ အစိုးရကေတာ့ ျပည္သူလူထုရဲ႕ ဆႏၵအရ လုိက္လုပ္ရမွာပါ။ ဒါမွလည္း ဒီမုိကေရစီက်မွာပါ။ ကၽြန္မတို႔ ေဖာက္တဲ့ေနရာမွာလည္း အမ်ားႀကီးသတိထားဖို႔လိုတယ္။ အမ်ားႀကီးလည္း ႀကိဳးစားဖို႔လိုတယ္ဆုိတာ ကၽြန္မေျပာခ်င္ပါတယ္။ တခ်ဳိ႕ကဆုိလို႔ရွိရင္ အခုအေျခအေနကို အားလုံးေကာင္းေနၿပီလို႔ အလြန္အကဲ အေကာင္းျမင္တယ္လို႔ ေျပာရမွာေပါ့။ အားလုံးေကာင္းေနတဲ့အေျခအေန မဟုတ္ေသးပါဘူးဆုိတာကိုလည္း ကၽြန္မတို႔ သေဘာေပါက္ဖို႔လိုတယ္။ အားလုံးေကာင္းေအာင္ လုပ္ရမယ့္အေျခအေနပါ။ လုပ္ႏုိင္ဖို႔လည္း အခြင့္ အလမ္းေတာ့ရွိလာၿပီ" ယေန႔နံနက္ ၁၁ နာရီခဲြအခ်ိန္က အမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီအဖဲြ႕ခ်ဳပ္ပါတီ၌ က်င္းပျပဳလုပ္သည့္ အေမရိကန္ ခရီးစဥ္ သတင္းစာရွင္းလင္းပဲြတြင္ အထက္ပါအတုိင္းေျပာၾကားလုိက္ျခင္းျဖစ္သည္။

ဓာတ္ပံု- ေဂ်ာေမာင္ေမာင္(အမရပူရ)

By 7Day News Journal

No comments:

Post a Comment