ဘယ္ကေန ဘယ္လိုေရာက္လာလည္းေတာ့ မသိပါဘူး ကိုရီးယား Brand ျဖစ္တဲ့ Kia ကားကေတာ့ ျမန္မာျပည္ တကယ္ေရာက္ပါျပီ။ အျခား Kia ေမာ္ဒယ္အနိမ့္ကားအနည္း ငယ္ကေတာ့ ေပၚလစီေျပာင္းစကတည္းက ရွိေနပါ တယ္။ ေမာ္ဒယ္အျမင့္ဆံုးကေတာ့ ဒိတစ္ခါ ေတြ႔ဖူး တာ ျဖစ္ပါတယ္။
ေရာက္တာမွ လတ္လတ္ဆက္ဆက္၂၀၁၁ ေမာ္ဒယ္ Kia K5 ျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔ကို Optima လို႔လည္း လူသိမ်ားပါတယ္။ Optima တတိယမ်ိဳးဆက္ျဖစ္ျပီး လက္တေလာ တပ္မေတာ္ျပခန္းက Show Room တစ္ခုမွာ ေတြ႔ခဲ့တာ ျဖစ္ ပါတယ္။ ဂ်ပန္က ကားလည္းမဟုတ္၊ ေမာ္ဒယ္ကလည္း ၂၀၀၇ အထက္၊ အင္ဂ်င္ပါဝါက်ေတာ့ ၂၀၀၀ စီစီ ဆုိေတာ့ ဘယ္လိုလူေတြ ဝယ္စီးခြင့္ရွိသလဲလို႔ ေခါင္းရွုပ္ခ်င္စရာပါပဲ။
အင္ဂ်င္ပါဝါ ၂၀၀၀ စီစီ၊ ၂၄၀၀၊ ၁၇၀၀ စီစီ စသည္ျဖင့္ ရွိျပီး အင္ဂ်င္ လည္း ငါးမ်ိဳးေလာက္ကြဲေနပါေသးတယ္။ ဒီဇယ္ အင္ဂ်င္ ဆုိရင္ ၁၇၀၀စီစီ I4 U2 အင္ဂ်င္ျဖစ္ပါ တယ္။ ျမင္းေကာင္ေရ ၁၃၄ HP ထုတ္လုပ္ျပီး ဥေရာပကို ျဖန္႔တဲ့ ကားျဖစ္ပါတယ္။ ဓာတ္ဆီ အင္ဂ်င္မွာက် ၂၀၀၀ စီစီ ႏွစ္မ်ိဳး၊ ၂၄၀၀ စီစီ ႏွစ္မ်ိဳး အရြယ္အစား ကုိယ္စီ ရွိျပီး အင္ဂ်င္ပါဝါထုတ္လုပ္ႏိုင္မွု ျမင္းေကာင္ေရ ၁၆၃၊ ၁၇၈ အသီးသီးစီ ရွိၾကပါတယ္။ ဆီစား ကေတာ့ အားလံုး တစ္ဂါလံ ၄၁ မိုင္ (ဟုိင္းေဝး) ၊ ၃၄ မိုင္ (ျမိဳ ႔တြင္း) အၾကမ္းဖ်င္းေတြခ်ည္း ျဖစ္ပါတယ္။ တာဘိုခ်ာဂ်ာတပ္တဲ့ ၂၀၀၀ စီစီ ေမာ္ဒယ္က် ျမင္းေကာင္ေရအာက ၂၇၄HP ထိ ထုတ္လုပ္ႏိုင္ပါတယ္။
ကားကေတာ့ ေနာက္ဆံုးေပၚ ျဖစ္တဲ့အတြက္ တကယ့္ ေနာက္ဆံုးေပၚ နည္းပညာေတြခ်ည္း တပ္ဆင္ထားပါ တယ္။ စမတ္ကီး၊ iPod တပ္ဆင္ျပီး နားေထာင္ရန္ နားေထာင္ရန္ ပလက္ေပါက္၊ ဖုန္းနဲ႔ ခ်ိတ္ဆက္မယ့္Bluetooth, ေနာက္ဆံုးေပၚ Audio system ကေတာ့ မုိက္ခရိုက္ေဆာ့နဲ႔ ပူးေပါင္းယူထားတဲ့ UVO infotainment ျဖစ္ပါတယ္။
ထူးထူးျခားျခား Hybrid version လည္း ထုတ္လုပ္ပါေသး တယ္။ သို႔ေပမယ့္ Hybrid version ကို တြင္တြင္ က်ယ္က်ယ္ထုတ္လုပ္မွုကေတာ့ ၂၀၁၂ ေႏွာင္းပိုင္းမွ စတင္ေနတာ ျဖစ္ပါတယ္။ အစီးေရ နည္းနည္းေတာ့ ေတြ ႔ႏိုင္ပါတယ္။
ဇိမ္ခံဆလြန္းကား တစ္စီးအေနနဲ႔ ရွိသင့္တဲ့ အရည္အေသြး အားလံုး ျပည့္မီွျပီး ဥေရာပ၊ အေမရိက ေစ်းကြက္ကို Target ထားတဲ့ ကားမ်ား ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ျမန္မာျပည္လမ္းနဲ႔ ကိုက္ပါ့မလားလို႔ စဥ္းစားစရာ ေတြရွိလာပါ တယ္။
ေမာ္ဒယ္ျမင့္ ကားမွန္ရင္ေတာ့ ျမန္မာျပည္ လမ္းနဲ႔ ႏွစ္ပါးသြား ရာမွာ အခက္အခဲဆုိတာကေတာ့ ရွိလာမွာပါပဲ။ ဘီးေအာက္ေျခနိမ့္တဲ့ ျပိဳင္ကားမ်ားစီးတာနဲ႔စာရင္ ဒီလို ခပ္မိုက္မိုက္ ဆလြန္းကမွ အပ်က္အစီး သက္သာႏိုင္မယ္ ထင္ပါတယ္။ ဝိတ္ ၃၁၁၀ ေပါင္၊ အရွည္ ၁၉၀.၇ လက္မ၊ အျမင့္ ၅၇.၃ လက္မ၊ အက်ယ္ ၇၂.၂ လက္မ အတိုင္း အတာ ရွိတဲ့ ေလးေယာက္စီး ကားျဖစ္ပါတယ္။
ကာဘြန္ သတၱဳသံုး ကိုယ္ထည္ျဖစ္ျပီး အမိုးကို ဆုိလာစနစ္ ထိန္းေပးမယ့္ မွန္ကာဗာသံုးပါတယ္။ အတြင္း မွာ ေလပူ၊ေလေအး လိုသလို ထိန္းညွိေပးမယ့္ အဲယားကြန္းအျပင္ ထိုင္ခံုဆက္တီေတြမွာလည္း ယင္းစနစ္ ပါဝင္ေနပါတယ္။
ဂီယာ ၆ခ်က္ထိုး ေအာ္တိုနဲ႔ လက္ထိုး ႏွစ္ မ်ိဳးမွာ ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ရာ ေရြးခ်ယ္စီးႏုိင္တဲ့ Kia K5 ကို တစ္ခါခါ ဂ်ပန္ကားေလလံေစ်းကြက္မွာ ျမင္ရရင္ေတာ့ အင္မတန္ ကံေကာင္းတယ္လုိ႔ ဆုိႏိုင္ပါတယ္။ တစ္ခါခါက်ရင္ LAMBORGHINI ကားBRAND ရွိေနတတ္ ပါေသးတယ္။ KIA ဆုိတာကလည္း OTHERS ဆုိတဲ့ က႑ေလးမွာ ရွိလာႏိုင္တဲ့အတြက္ ေလလံဝဘ္ဆိုဒ္ေတြ ေန႔စဥ္ၾကည့္ရွုေနရင္ ေတြ႔ႏိုင္ပါတယ္။
By Irrawaddy
No comments:
Post a Comment