Thursday, 23 August 2012

ရန္ကုန္တြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ တစ္ေန႔ထက္တစ္ေန႔ ပိုမိုဆိုးရြားလာ


ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းရွိလမ္းမ်ား၌ ယာဥ္ေၾကာ
ပိတ္ဆုိ႔မႈမ်ားသည္ ယခင္ကထက္သိသိ
သာသာ ဆုိးဝါး လာေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕
ေနျပည္ သူမ်ားက ဆိုသည္။



''ကြ်န္ေတာ္အရင္က လွည္းတန္းကေန ေတာက္ဥကၠလာကုိသြားရင္ နာရီဝက္ပဲ ပုိလည္းငါးမိနစ္ေလာက္ပဲ အခုဆုိရင္ တစ္နာရီတိတိေတာင္ စီးရတယ္''ဟု လွည္းတန္းရပ္ကြက္ေနလူငယ္တစ္ဦးက ေျပာသည္။
ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈမ်ားမွာ အဓိကာအားျဖင့္ ယာဥ္အုိယာဥ္ေဟာင္းအပ္ႏွံ၍ ကားသစ္မ်ားတင္သြင္းျခင္းတုိ႔ေၾကာင့္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
''အရင္ လမ္းေဘးမွာ ရႊံ႔ဖံုးၿပီးပစ္ထားတဲ့ကားေတြကလည္း အခုဆုိရင္ လမ္းေပၚမွာ ေတြ႕ေနရေသးတယ္၊ ကားသစ္ေတြလည္း လမ္းေပၚေရာက္ေနေတာ႔ ကားေတြကမ်ားၿပီး လမ္းေတြကလည္း က်ဥ္းေနေတာ့ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈေတြ မၾကာခဏျဖစ္ေနတယ္''ဟု မထသ(ဗဟုိ)မွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
၂ဝ၁၁ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာ(၁)ရက္ေန႔မွစ၍ ၾသဂုတ္လဆန္းပုိင္းထိ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္သစ္ မ်ားျပည္ပမွ တင္သြင္းလာေသာစီးေရမွာ (၆၆၈၄၇)စီးရွိၿပီျဖစ္ေၾကာင္း အေကာက္ခြန္ ဦးစီးဌာနမွ ထုတ္ျပန္သည္႔ သတင္းမ်ားအရလည္း ယာဥ္အသစ္မ်ား သိသိသာသာ တိုးလာေၾကာင္း သိရွိရသည္။
ထုိကဲ့သုိ႔ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေပၚတြင္ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား မ်ားျပားလာျခင္းတုိ႔ေၾကာင့္ ကားပါကင္မရွိေသာေနရာမ်ားတြင္ ကားမ်ားမွာ လမ္းေဘးတြင္ ခ်ရပ္ထားျခင္းေၾကာင္႔ ယခင္ေလးလမ္းသြားလမ္းမ်ားသည္ ႏွစ္လမ္းခန္႔သာ အသံုးၿပဳရျခင္းျဖစ္သည္ဟု မထသက ဆိုသည္။

ကားမ်ားလမ္းေဘးတြင္ ခ်ရပ္ထားသည့္အျပင္ ပလက္ေဖာင္းေပၚတြင္လည္း လမ္းေဘး ေစ်းသည္မ်ားေၾကာင့္ လူမ်ားမွာ ပလက္ေဖာင္းေပၚမွ မေလွ်ာက္ႏိုင္ဘဲ ကားလမ္းေပၚမွ ေလ်ာက္သြားေနျခင္းေၾကာင္႔ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈအားျဖစ္ေပၚေစေၾကာင္း ၾသဂုတ္(၂၂)တြင္ ျပဳလုပ္သည့္မထသ(ဗဟုိ)ႏွင့္ မီဒီယာမ်ားေတြ႔ဆံုပြဲတြင္ မထသမွတာဝန္ရွိသူမ်ားက ေျပာၾကား ခဲ့သည္။
ထုိကဲ့သုိ႔ ကားမ်ားပိတ္ဆုိ႔ျခင္းေၾကာင့္ ကုမၸဏီဝန္ထမ္း၊ရံုးဝန္ထမ္းမ်ားအေနျဖင့္ ယခင္ကထက္ေစာေစာထ၍ အလုပ္သုိ႔သြားရျခင္း၊ အိမ္ျပန္ေရာက္ခ်ိန္လည္း ေနာက္က်ျခင္းစသည့္ ေဘးထြက္ ဆိုးက်ဳိးမ်ားရွိလာေၾကာင္းကိုလည္း ျပည္သူမ်ားထံက သိရွိရသည္။

(ျမစ္မခမီဒီယာ)

ေရႊၿမန္မာ

No comments:

Post a Comment